- شنبه ۶ دی ۱۴۰۴ ۲۳:۲۷اجتماعیخبرنگاران جوان
۳ منطقه جدید به مناطق تحت حفاظت سازمان محیطزیست اضافه شد
معاون محیطزیست طبیعی و تنوعزیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امروز ۳ منطقه در استانهای فارس، منطقه البرز مرکزی و استان گلستان به عنوان منطقه حفاظت تصویب و به مناطق تحت مدیریت سازمان اضافه شد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند