- دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ ۲۱:۰۰سیاسیایسنا
بیانیه وزارت خارجه درباره نقض مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره نقض مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا بیانیهای را صادر کرد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند