• یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۴۱سیاسیخبرنگاران جوان

    پزشکیان: بندهای تفاهم تهران-واشنگتن عمدتا به نفع ایران است


    رئیس‌جمهور با بیان اینکه بند‌های تفاهم میان ایران و آمریکا عمدتا به نفع ملت ایران است، گفت: آمریکا به دنبال این است که ما بمب اتم نداشته باشیم، این موضوع مورد تاکید رهبر شهید انقلاب اسلامی نیز بوده است.


    مشاهده خبر