• دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ ۲۲:۴۲بین المللایسنا

    سفارت ایران در برلین: آمریکا مسئول نقض آتش‌بس است


    سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان با انتشار بیانیه‌ای رسمی، ضمن محکومیت شدید نقض مکرر توافقنامه آتش‌بس ۸ آوریل از سوی ایالات متحده و رژیم صهیونیستی، هشدار داد که تمام دستگاه‌های نظامی و دیپلماتیک ایران برای حفاظت از امنیت و منافع ملی کشور در آمادگی کامل قرار دارند.


    مشاهده خبر