• چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ ۰۱:۴۹سیاسیخبرنگاران جوان

    نامه عراقچی به اعضای شورای حکام درباره اقدام غیرقانونی آمریکا و سه کشور اروپایی


    وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در نامه‌ای خطاب به وزرای خارجه کشور‌های عضو شورای حکام، یادآوری کرد که آمریکا بانی بحران موجود است.


    مشاهده خبر