• پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ ۰۸:۳۵فرهنگی/هنریخبرنگاران جوان

    جواد خیابانی به دلیل بازنشستگی از صداوسیما خداحافظی کرد


    جواد خیابانی خبر از بازنشستگی خود از سازمان صداوسیما را داد و گفت: من از اول خرداد ۱۴۰۵ رسماً بازنشسته شدم.


    مشاهده خبر