• یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۵ ۰۷:۰۰اقتصادیایسنا

    کاهش ۳۰ درصدی مصرف با نصب تجهیزات کاهنده آب


    سخنگوی شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه روزهای گرم سال از زمان‌های پیک مصرف آب محسوب می‌شود، گفت: در دماهای بالای ۴۰ درجه افزایش هر یک درجه دما می‌تواند مصرف آب را تا حدود ۵ درصد افزایش دهد اما با نصب تجهیزات کاهنده می‌توان تا ۳۰ درصد در کاهش میزان مصرف آب موثر بود.


    مشاهده خبر