- چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۲۵اجتماعیایسنا
رئیس بهزیستی کشور از مراکز نگهداری کودکان بیسرپرست و خدمات نابینایان کرمان بازدید کرد
سید محمدجواد حسینی رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه سفر یکروزه خود به استان کرمان، چهارشنبه ۱۳ خرداد از مرکز خیریه بچههای ما بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند نگهداری، آموزش، مهارتآموزی و توانمندسازی کودکان و نوجوانان تحت پوشش این مرکز قرار گرفت.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند