• پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۲:۰۶سیاسیخبرنگاران جوان

    هشدار تهران پس از حملات آمریکا؛ مسئولیت تبعات آتش‌افروزی با واشنگتن است


    وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه ۲۱ خرداد) با صدور بیانیه‌ای، نقض فاحش آتش‌بس توسط آمریکا را به شدت محکوم کرد.


    مشاهده خبر