• دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ ۱۳:۵۳سیاسیایسنا

    سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا: در صورت تداوم تجاوز و شرارت با شدت بیشتری برخورد خواهد شد


    سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و رژیم ددمنش صهیونیستی باید بدانند در صورت تداوم تجاوز و شرارت با شدت بیشتری با آنها برخورد خواهد شد.


    مشاهده خبر