- سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ ۰۰:۳۰اجتماعیایسنا
تجهیز ۱۲ هزار مدرسه به نیروگاه خورشیدی/ امکان فروش انرژی مازاد تولیدی
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از آغاز برنامه نصب نیروگاههای خورشیدی در ۱۲ هزار مدرسه خبر داد و گفت: این طرح با هدف توسعه عدالت آموزشی، مدیریت مصرف انرژی و بهرهگیری از ظرفیت انرژیهای تجدیدپذیر در مدارس کشور اجرا میشود.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند