• سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ ۱۵:۱۹بین المللایسنا

    سادات‌ میدانی: برخی از «تجاوز» دانستن حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران خجالت می‌کشند


    سفیر پیشین ایران در رومانی گفت: متاسفانه در محافل تحلیلی و اندیشکده‌ها، برخی از نامیدن حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران به‌عنوان یک «تجاوز» خجالت می‌کشند اما هیچ کس نباید از نامیدن این حمله به‌عنوان یک «تجاوز» خجالت بکشد.


    مشاهده خبر