• دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ ۱۲:۲۷اجتماعیخبرنگاران جوان

    استفاده از مترو و اتوبوس همچنان رایگان است


    سخنگوی شهرداری تهران از تداوم استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی در پایتخت خبر داد.


    مشاهده خبر