- جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ ۱۰:۲۶اجتماعیخبرنگاران جوان
پایان دورکاری در شهرداری تهران؛ حضور صددرصدی کارکنان از فردا
دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان ستادی شهرداری تهران لغو شده و از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت، فعالیت این مجموعه با حضور صددرصدی کارکنان ادامه خواهد یافت.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند