• چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ ۱۳:۵۳اقتصادیایسنا

    انتقاد یک عضو اتاق ایران از مداخلات ارزی/ ارز صادراتی متعلق به بخش خصوصی است


    رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از مداخلات گسترده در حوزه تجارت خارجی و سیاست‌های ارزی، تاکید کرد که ارز حاصل از صادرات بخش خصوصی متعلق به صاحبان آن است و هیچ نهادی، از جمله بانک مرکزی، حق دخالت در مالکیت یا تصاحب آن را ندارد.


    مشاهده خبر