- چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ ۰۸:۲۵اقتصادیخبرنگاران جوان
افزایش سهم مشترکان «خوشمصرف» در تهران/ برخورد با مشترکان بدمصرف در چارچوب قوانین صورت میگیرد
سخنگوی صنعت آب کشور از بهبود الگوی مصرف آب در پایتخت خبر داد و تأکید کرد که هرگونه برخورد با مشترکان بدمصرف، تنها در چارچوب قوانین و مقررات کشور امکانپذیر است.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند