• چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ ۰۸:۲۵اقتصادیخبرنگاران جوان

    افزایش سهم مشترکان «خوش‌مصرف» در تهران/ برخورد با مشترکان بدمصرف در چارچوب قوانین صورت می‌گیرد


    سخنگوی صنعت آب کشور از بهبود الگوی مصرف آب در پایتخت خبر داد و تأکید کرد که هرگونه برخورد با مشترکان بدمصرف، تنها در چارچوب قوانین و مقررات کشور امکان‌پذیر است.


    مشاهده خبر