• یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ ۱۳:۳۶اقتصادیخبرنگاران جوان

    بورس انرژی می‌تواند ابزار اصلی دولت در اجرای مدل پاداش‌محور مدیریت مصرف باشد


    با توجه به فشار فزآینده بر منابع انرژی کشور و محدودیت‌های موجود برای اصلاح قیمت‌ها، ترکیب سیاست‌های تشویقی با ابزار‌های بازارمحور مانند بورس انرژی می‌تواند به یکی از مسیر‌های اصلی دولت برای مدیریت مصرف و افزایش بهره‌وری در سال‌های پیش‌رو تبدیل شود.


    مشاهده خبر