- یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ ۱۳:۳۶اقتصادیخبرنگاران جوان
بورس انرژی میتواند ابزار اصلی دولت در اجرای مدل پاداشمحور مدیریت مصرف باشد
با توجه به فشار فزآینده بر منابع انرژی کشور و محدودیتهای موجود برای اصلاح قیمتها، ترکیب سیاستهای تشویقی با ابزارهای بازارمحور مانند بورس انرژی میتواند به یکی از مسیرهای اصلی دولت برای مدیریت مصرف و افزایش بهرهوری در سالهای پیشرو تبدیل شود.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند