- پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۳۴بین المللایسنا
بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، جنایات رژیم تروریستی آمریکا در تعرض گسترده به ایران طی چهارشنبه شب را به شدت محکوم و تاکید کرد که مسئولیت پیامدهای بسیار خطرناک ناشی از این آتشافروزی بر عهده هیات حاکمه آمریکا خواهد بود.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند