- یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ ۱۸:۰۹اجتماعیایسنا
دودمتصاعد شده در اتوبان ستاری مربوط به حریق در انبار کالا بود
سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص دود متصاعد شده در حوالی اتوبان ستاری، گفت: این حریق مربوط به یک ساختمان دو طبقه بوده که در طبقه همکف آن پارکینگ را به انباری کالا تبدیل کرده بودند و دچار حریق شده بود.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند