• پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ ۱۵:۵۴اجتماعیخبرنگاران جوان

    حضور کارکنان ادارات تهران از ۱۹ اردیبهشت صددرصدی است


    استاندار تهران، از حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ خبر داد.


    مشاهده خبر