- سه شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ ۱۵:۳۲سیاسیخبرنگاران جوان
واکنش وزارت امور خارجه به نقض آتشبس از سوی آمریکا
وزارت امور خارجه ضمن محکومیت اقدامات تجاوزکارانه و نقض آتشبس از سوی آمریکا تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ شرارتی را بیپاسخ نمیگذارد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند