• سه شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ ۱۵:۳۲سیاسیخبرنگاران جوان

    واکنش وزارت امور خارجه به نقض آتش‌بس از سوی آمریکا


    وزارت امور خارجه ضمن محکومیت اقدامات تجاوزکارانه و نقض آتش‌بس از سوی آمریکا تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ شرارتی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.


    مشاهده خبر