- دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۳۳اقتصادیخبرنگاران جوان
وزیر نیرو: مصرف برق ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است
وزیر نیرو با اشاره به روند مصرف انرژی در کشور گفت: در حال حاضر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف را مشاهده میکنیم؛ این در حالی است که با توجه به شرایط موجود باید انتظار افزایش مصرف را داشته باشیم.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند