• دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۳۳اقتصادیخبرنگاران جوان

    وزیر نیرو: مصرف برق ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است


    وزیر نیرو با اشاره به روند مصرف انرژی در کشور گفت: در حال حاضر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف را مشاهده می‌کنیم؛ این در حالی است که با توجه به شرایط موجود باید انتظار افزایش مصرف را داشته باشیم.


    مشاهده خبر