• پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ ۱۵:۴۵بین المللایسنا

    اتحادیه عرب: استمرار اشغالگری و حملات اسرائیل نقض قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی است


    اتحادیه عرب به مناسبت سالروز نکسه، استمرار اشغال سرزمین‌های عربی را نقض قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی دانست و اعمال فشار مؤثر بر رژیم صهیونیستی برای خروج از سرزمین‌های اشغالی، متوقف کردن شهرک‌سازی‌ها و تخلیه شهرک‌های ساخته شده در اراضی اشغالی فلسطین را خواستار شد.


    مشاهده خبر