- پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ ۱۵:۴۵بین المللایسنا
اتحادیه عرب: استمرار اشغالگری و حملات اسرائیل نقض قوانین و قطعنامههای بینالمللی است
اتحادیه عرب به مناسبت سالروز نکسه، استمرار اشغال سرزمینهای عربی را نقض قوانین و قطعنامههای بینالمللی دانست و اعمال فشار مؤثر بر رژیم صهیونیستی برای خروج از سرزمینهای اشغالی، متوقف کردن شهرکسازیها و تخلیه شهرکهای ساخته شده در اراضی اشغالی فلسطین را خواستار شد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند