- پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ ۰۹:۱۸اجتماعیایسنا
هدف از مترو واتوبوس رایگان؛تشویق تهرانیها به استفاده از ناوگان عمومی درشرایط ناترازی سوخت
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از مخالفت برخی اعضای شورای شهر با طرح حملونقل عمومی رایگان، گفت: این طرح با هدف تشویق شهروندان به استفاده از ناوگان عمومی در شرایط ناترازی سوخت تدوین شده بود و میتوانست هم به کاهش هزینههای مردم و هم به کاهش مصرف سوخت و بهبود وضعیت ترافیک و آلودگی هوا کمک کند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند