• دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۳:۳۱سیاسیایسنا

    نماینده مجلس: صرفه‌جویی انرژی باید به یک منفعت اقتصادی برای مردم تبدیل شود


    نماینده درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای مدیریت مصرف انرژی، گفت: تجربه پویش «نبض انرژی» نشان داد هر زمان مردم در منافع حاصل از صرفه‌جویی سهیم شوند، نتایج به مراتب موثرتری نسبت به روش‌های دستوری و محدودکننده حاصل خواهد شد.


    مشاهده خبر