- پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۴:۵۴سیاسیایسنا
سازمان بسیج مستضعفین: مجامع بینالمللی آمریکا را محکوم کنند
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیهای در محکومیت نقض مکرر آتشبس از سوی رژیم متجاوز آمریکا، تصریح کرد: ما از مجامع به اصطلاح بینالمللی میخواهیم که روزهی سکوت خود را در قبال بدعهدیهای آمریکا شکسته و این رژیم را به دلیل نقض مکرر آتشبس و تهدید صلح منطقهای محکوم کنند؛ در غیر این صورت، ملت ایران با تکیه بر ایمان و توان داخلی خود، از عزت و تمامیت ارضی خود دفاع خواهد کرد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند