- سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ ۰۷:۰۰اجتماعیایسنا
ارجاع دانشآموزان ورودی پایههای چهارم، هفتم و دهم برای غربالگری به مراکز جامع سلامت
طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش مدیران مدارس موظفند پیش از ثبتنام قطعی دانشآموزان ورودی پایههای چهارم، هفتم و دهم، نسبت به ارجاع آنها به مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش وزارت بهداشت برای انجام غربالگری و پایش سلامت عمومی اقدام کنند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند