- شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ ۱۳:۴۴سیاسیایسنا
استفاده از حمل و نقل عمومی پس از رایگان شدن «مترو» و «بی آر تی» افزایش یافته است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح رایگان شدن حملونقل عمومی در تهران در ایام جنگ، این اقدام را گامی مؤثر در افزایش استفاده از ناوگان عمومی، کاهش تردد خودروهای شخصی، کاهش آلودگی هوا و صرفهجویی در مصرف سوخت دانست و تأکید کرد: در صورت حمایت دولت، تداوم این طرح میتواند دستاوردهای قابل توجهی برای شهر تهران به همراه داشته باشد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند