• سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۱۱ورزشیایسنا

    بسکتبال اصفهان سال‌هاست فقط مصرف‌کننده شده است/ حضور در استقلال تجربه متفاوتی بود


    بازیکن اصفهانی تیم بسکتبال استقلال با انتقاد از شرایط فعلی بسکتبال اصفهان گفت: سال‌هاست کار پایه و توجه به آکادمی در این استان کمرنگ شده و نتیجه آن کاهش بازیکنان بومی در سطح اول کشور است، موضوعی که نیازمند بازگشت باشگاه‌های بزرگی چون ذوب‌آهن و سپاهان به این رشته است.


    مشاهده خبر