- سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۱۱ورزشیایسنا
بسکتبال اصفهان سالهاست فقط مصرفکننده شده است/ حضور در استقلال تجربه متفاوتی بود
بازیکن اصفهانی تیم بسکتبال استقلال با انتقاد از شرایط فعلی بسکتبال اصفهان گفت: سالهاست کار پایه و توجه به آکادمی در این استان کمرنگ شده و نتیجه آن کاهش بازیکنان بومی در سطح اول کشور است، موضوعی که نیازمند بازگشت باشگاههای بزرگی چون ذوبآهن و سپاهان به این رشته است.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند