• سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۵۳اقتصادیایسنا

    گام جدید برای کاهش حوادث کار/پایش برخط معادن ذغال‌سنگ کلید خورد


    با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در دویستمین جلسه شورای عالی حفاظت فنی از «سامانه ثبت وضعیت ایمنی در معادن زغال‌سنگ زیرزمینی کشور» به‌عنوان ابزار هوشمند پایش برخط و پیشگیری از حوادث رونمایی شد؛ همزمان نیز تفاهم‌نامه ارتقای ایمنی در صنعت ساختمان میان وزارت کار و سازمان نظام مهندسی ساختمان با هدف تقویت نظارت، الزامات ایمنی و کاهش حوادث کار به امضا رسید.


    مشاهده خبر