• شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۵ ۲۲:۵۴اجتماعیخبرنگاران جوان

    تأکید استاندار تهران بر تقویت ارتباط مستقیم با مردم


    استاندار تهران با تأکید بر لزوم تقویت ارتباط مستقیم و مؤثر با مردم گفت: جمعیت میلیونی و ظرفیت‌های گسترده ارتباطی پایتخت، فرصت مهمی برای گفت‌و‌گو با افکار عمومی، تبیین اقدامات دولت و تقویت اطلاع‌رسانی مردم‌محور فراهم کرده است.


    مشاهده خبر