- جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ ۰۵:۰۰اقتصادیایسنا
گام جدی برای کنترل مصرف آب در تهران
با توجه به ورود تهران به ششمین سال خشکسالی، در کنار مدیریت تامین و مدیریت توزیع شبکه، مدیریت تقاضا و مصرف آب به کمک شهروندان با گسترش استفاده از لوازم کاهنده مصرف، اصلاح شبکه، تعویض کنتور و سایر موارد ضروری شده است.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند