- سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۱اجتماعیایسنا
مصرف چه میزان قهوه و سبزیجات از ابتلا به کووید پیشگیری میکند؟
نتایج تحقیق جدید محققان پزشکی دانشگاه نورث وسترن ایالاتمتحده نشان میدهد که مصرف قهوه و سبزیجات ممکن است در برابر ابتلا به کووید-۱۹ محافظت ایجاد کند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند