- چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ ۱۵:۳۵علمیایسنا
معاون آموزشی جهاددانشگاهی: کلینک درمان زنان در ۱۶ مرداد سالجاری افتتاح میشود
معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور از افتتاح کلینک درمان زنان برای درمان ناباروری و درمان سرطان بهویژه درمان سرطان سینه در ۱۶ مرداد سالجاری خبر داد و گفت: جهاددانشگاهی درصدد است در درمان اولیه و ثانویه سرطان در حوزه زنان ورود کند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند