- شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ ۱۶:۴۷بین المللایسنا
بیانیه وزارت خارجه در مورد تعرض نظامی آمریکا به ایران و نقض مستمر آتشبس
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تعرض نظامی ارتش تروریستی آمریکا در ساعات اولیه بامداد شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ به تاسیسات راداری، نظارت ساحلی در منطقه سیریک و جزیره قشم، که مأموریت آنها صیانت از امنیت مرزهای کشور و امنیت کشتیرانی در آبراههای بینالمللی است، را بهعنوان نقض آشکار آتشبس ۱۹ فروردین و تجاوز نظامی علیه حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران بهشدت محکوم میکند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند