• جمعه ۱۵ خرداد ۱۴۰۵ ۰۶:۳۳اجتماعیایسنا

    اقدام اقلیمی با استفاده از انرژی خورشیدی


    معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با روز جهانی محیط زیست که امسال بر لزوم «اقدام اقلیمی» تاکید می‌کند، اظهار کرد: استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر از دو منظر برای ایران اهمیت دارد؛ از سویی باعث رفع ناترازی انرژی می‌شود و از سوی دیگر کاهش پیامدهای مصرف انرژی فسیلی را در پی دارد.


    مشاهده خبر