• یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ ۱۵:۳۱اقتصادیخبرنگاران جوان

    پرمصرف‌ها نیمی از برق را مصرف می‌کنند


    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: دلیل اصلی مصرف بالای برق در بخش خانگی، استفاده از کولر‌های گازی است که نقش مهمی در ناترازی برق در ماه‌های گرم سال دارد.


    مشاهده خبر