- یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ ۱۵:۳۱اقتصادیخبرنگاران جوان
پرمصرفها نیمی از برق را مصرف میکنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: دلیل اصلی مصرف بالای برق در بخش خانگی، استفاده از کولرهای گازی است که نقش مهمی در ناترازی برق در ماههای گرم سال دارد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند