• یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ ۱۲:۲۴اقتصادیایسنا

    فعال‌سازی مرزهای شمالی باید به اولویت تجارت خارجی تبدیل شود


    معاون سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه کریدورهای تجاری در سایر مرزها در حال توسعه است، گفت: ایران باید به‌صورت متمرکز و هدفمند از مرزهای شمالی و دیگر گذرگاه‌ها استفاده کرده و رویکرد تمرکزگرایانه در لجستیک را کنار بگذارد.


    مشاهده خبر