- یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ ۱۲:۲۴اقتصادیایسنا
فعالسازی مرزهای شمالی باید به اولویت تجارت خارجی تبدیل شود
معاون سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه کریدورهای تجاری در سایر مرزها در حال توسعه است، گفت: ایران باید بهصورت متمرکز و هدفمند از مرزهای شمالی و دیگر گذرگاهها استفاده کرده و رویکرد تمرکزگرایانه در لجستیک را کنار بگذارد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند