• دوشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۵ ۰۸:۵۸اقتصادیخبرنگاران جوان

    در جنگ تحمیلی سوم هیچ پدیده بی‌بنزینی رخ نداد/کاهش ۴۰ درصدی صف‌های بنزین در کمتر از ۲۴ ساعت


    سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: در طول جنگ، میزان فرآورده ارسالی به تهران و البرز چنان زیاد بود که برخی جایگاه‌ها اعلام کردند مخازن پر است و احتیاجی به سوخت ندارند


    مشاهده خبر