- دوشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۰۳فرهنگی/هنریخبرنگاران جوان
نبود رژیم صهیونیستی یعنی امنیت و آرامش در منطقه
مجری پیشکسوت تلویزیون گفت: نبود رژیم صهیونیستی یعنی امنیت و آرامش در منطقه، یعنی کودکها به سن نوجوانی خواهند رسید. اما وقتی این رژیمِ خونریزِ آدمکش هست، تمام این موارد از بین میرود.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند