• جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ ۱۵:۱۹سیاسیخبرنگاران جوان

    بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آتش‌بس توسط آمریکا


    وزارت امور خارجه در پی نقض آتش‌بس توسط آمریکا در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر عزم نیرو‌های مسلح برای دفاع از استقلال ایران در برابر هرگونه تعرض، نسبت به پیامد‌های بی‌تفاوتی سازمان ملل هشدار داد.


    مشاهده خبر