• دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۵۲اقتصادیایسنا

    آغاز مانور «مهتاب» در ورامین/ آغاز نبرد با هدررفت برق در آستانه تابستان


    در آستانه فصل گرما و افزایش مصرف برق، شهرستان ورامین میزبان اجرای مانور سراسری «مهتاب» شد؛ طرحی که با هدف مقابله با برق‌های غیرمجاز، کاهش تلفات انرژی، هوشمندسازی شبکه و مدیریت مصرف به اجرا درآمد و مسئولان صنعت برق آن را یکی از مهم‌ترین راهکارهای عبور از ناترازی انرژی در کشور عنوان کردند.


    مشاهده خبر