- سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۵۰ورزشیایسنا
انتقاد تند ملیپوش هندبال از سایپا: پول ندارید چرا تیم را با ۶ ملیپوش میبندید؟
دروازهبان تیم ملی هندبال ایران با انتقاد شدید از وضعیت سایپا گفت: این تیم با وجود داشتن ۶ ملیپوش و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول، قربانی سوءمدیریت، مشکلات مالی و بیبرنامگی شد، تا جایی که در پایان فصل تنها دو ملیپوش در تیم ماندند و بازیکنان حتی با مشکلات و نبود امکانات اولیه روبهرو بودند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند