• دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ ۰۸:۳۵اقتصادیخبرنگاران جوان

    مدیریت مصرف و بازسازی تأسیسات اولویت‌های اصلی صنعت گاز است


    مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با «استثنایی» خواندن امسال برای صنعت گاز، از اولویت‌بندی دو محور «بازسازی زیرساخت‌ها» و «مدیریت مصرف» خبر داد.


    مشاهده خبر