• دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ ۱۲:۴۶اقتصادیایسنا

    تمرکز ما بهره‌وری انرژی و توسعه گاز است، نه تغییر سبد فولاد


    مدیرعامل فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه راهبرد این مجموعه بر ارتقای بهره‌وری انرژی و بهره‌گیری حداکثری از مزیت گاز در کشور استوار است، گفت: تغییر سبد انرژی در صنعت فولاد ایران در دستور کار نیست و تمرکز اصلی باید بر بهینه‌سازی مصرف انرژی، توسعه فناوری‌های نوین و افزایش کارایی تولید باشد.


    مشاهده خبر