• چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ ۲۲:۳۲سیاسیایسنا

    نیروی دریایی ارتش، مرکز فرماندهی و کنترل شرارت‌های ارتش آمریکا علیه ایران را هدف قرار داد


    ارتش اعلام کرد: در پی شرارت‌ها علیه شناورهای تجاری ایرانی در دریای عمان و نقض مقررات تنگه هرمز از سوی ارتش متجاوز آمریکا، نیروی دریایی ارتش، مرکز «فرماندهی و کنترل» این شرارت‌ها، مستقر در یک فروند ناوشکن ارتش تروریستی این کشور را هدف قرار داد.


    مشاهده خبر