• شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۴۷اجتماعیایسنا

    ظهور مجدد یک انگل گوشت‌خوار در آمریکا پس از ۶۰ سال


    برای اولین بار از سال ۱۹۶۶، وجود یک انگل گوشت‌خوار نادر در تگزاس آمریکا تأیید شد و این کشور قصد دارد میلیون‌ها مگس و سگ‌ را برای متوقف کردن آنها رها کند.


    مشاهده خبر