- دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ ۲۰:۴۷سیاسیخبرنگاران جوان
بیانیه وزارت خارجه در خصوص نقض مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا
وزارت امور خارجه در خصوص نقض مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا بیانیهای صادر کرد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند