• یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۵ ۱۲:۳۲اقتصادیخبرنگاران جوان

    افزایش بهره وری دولت با دورکاری کارمندان در دوره جنگ


    رئیس سازمان ملی بهره وری گفت: در دوره جنگ تحمیلی سوم با وجود دورکاری کارمندان، بهره وری دولت افزایش یافت.


    مشاهده خبر