- یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۵ ۱۲:۳۲اقتصادیخبرنگاران جوان
افزایش بهره وری دولت با دورکاری کارمندان در دوره جنگ
رئیس سازمان ملی بهره وری گفت: در دوره جنگ تحمیلی سوم با وجود دورکاری کارمندان، بهره وری دولت افزایش یافت.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند